Sivut

Kommentit (1930)

ymi

Mikähän tämä kasvi on. Hyvin nopea leviämään. Leviää ilmeisesti juuriston kautta, ehkä siemenienkin. Itse en tiedä mikä kasvi on kyseessä, olisi mukava saada sille nimi.

Kasvi ON revonpapu.
Oikeastaan sopii hyvin, kun kuulin juuri, että lupiini on suomeksi sudenpapu ja tuohan on ihan selvästi lupiinin sukulainen ja muistuttaa keltalupiinia. Minulla poikkesi sellainen taitaja, joka tietää aika paljon. En ollut kuullut tuota sudenpapu-nimitystä.
Vanha elli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Katinkan kasveista arvailen jälkimmäistä saksankirveliksi.En ole itse kasvattanut.
woman51

Oikeassa olit. Tietokoneongelman takia en ole päässyt aikaisemmin vastaamaan.

Vanha elli

No onkos tullut talvi, nyt kesän keskelle...
Kukka kuitenkin?

Amppelikukka taitaa olla rönsylilja.

Minun kukka on vaikea,minulle,en tiedä kukan nimeä,ehkä joku tietää?

woman51

Vanha elli

No onkos tullut talvi, nyt kesän keskelle...
Kukka kuitenkin?

Amppelikukka taitaa olla rönsylilja.

Minun kukka on vaikea,minulle,en tiedä kukan nimeä,ehkä joku tietää?


En tiedä tuota.

Mikäs siinä rönsyliljan alla kynttilän vieressä on? Nykyisin käytetään joulukukkanakin, vaikka on niitä nytkin puutarhamyymälöissä.
On nurmitädyke se sininen.
Vanha elli


[quote author="woman51"]
[quote author="Vanha elli"]
Mikäs siinä rönsyliljan alla kynttilän vieressä on? Nykyisin käytetään joulukukkanakin, vaikka on niitä nytkin puutarhamyymälöissä.
Vanha elli

Mahtaisko olla tulilatva?
Useammin näkee toisen värisenä kylläkin.

marjutti

Mikä kukka?
Se on nuppuna kaunis,kukkivana kaunis ja kukinnan jälkeenkin siinä on jotain herkän kaunista.

Jokin sipuli, olisiko ruohosipuli?

Lainaus:

Onko katinkan kysymä sininen kukka nurmitädyke ?
-marjutti-

Taisi olla Vanha elli joka tuota sinistä kukkaa kysyi. En kyllä minä muista mikä se on.
Minäpä laitan yhden kasvin meidän kesäpaikan pihapiiristä.

Hyvä kun joku muukin kuin minä vähän sekoilee. :) Marjutti tiesi nurmitädykkeen ja Katinka sen kysyjän.

Tuosta Katinkan kuvasta en kyllä erota muuta kuin noita marjoja, jotka näyttävät katajanmarjoilta, joista tässä tuskin on kyse. Siinä on semmoinen "piilokuva", johon tarvittaisiin mielikuvitusta vähän enemmän kuin mitä minulla juuri nyt on.
Vanha elli

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat