Sivut

Kommentit (1930)

Minun tuli mieleen tuosta Vanhan ellin viimeisestä kasvista ensiksi joku virna, mutta ei kuitenkaan taida olla. Palkokasvi kuitenkin.

Jokohan meillä on tällainen ollut?

katinka

Minun tuli mieleen tuosta Vanhan ellin viimeisestä kasvista ensiksi joku virna, mutta ei kuitenkaan taida olla. Palkokasvi kuitenkin.

Jokohan meillä on tällainen ollut?


Ei muistaakseni ole ollut, mutta suopayrtti. Ihana tuoksu.
Vanha elli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

katinka

Minun tuli mieleen tuosta Vanhan ellin viimeisestä kasvista ensiksi joku virna, mutta ei kuitenkaan taida olla. Palkokasvi kuitenkin.

Jokohan meillä on tällainen ollut?


Ei muistaakseni ole ollut, mutta suopayrtti. Ihana tuoksu.
Vanha elli

Rohtosuopayrtti siinä plakaatissa luki. Tuo oli iltalenkillä kuvattu, mutta minulla on omassa pihassakin sitä nyt kukkimassa kun olin fiksuna ottanut siemeniä kaupungin istutuksista.

Vanha elli

Tätä on valtava pelto aivan kesäpaikan näköalassa, ei oma. Mikä kasvi lie, en ole varma itsekään?

No niin. Tässä on kuva kerran virosta tuomastani herneestä, jossa kukat olivat aika saman näköiset kuin tuon pellon kasveilla ja tämä oli tavallinen herne. Se kyllä kasvoi reilusti pituutta ja teki paljon herneitä. Tosin vain yksi herne iti ja tätä ainokaista sitten tuettiin aina pidemmällä ja pidemmällä kepillä. :)

Vanha elli

Pistetääs jokin tähän. Tuossa kaupunkikodin pihalla, mitä nämä?

Punainen päivänkakkara.

Tämä on iänikuinen riesa puutarhan takalaidalla ja vähän muuallakin. Sinänsä kaunis, mikä?

Elämänlanka.
En haluaisi sitä pihalleni.Kukka on kunis,mutta se kiertää kaiken ympärilleen
ja se kasvaa ja kasvaa ja kasvaa aina vaan....
-marjutti-

Tämä on iänikuinen riesa puutarhan takalaidalla ja vähän muuallakin. Sinänsä kaunis, mikä ?

ELÄMÄNLANKA

Ei ole vaan on luonnossa kasvava. Ennen vanhat lähtivät pohjoisessa heinäntekoon, kun tämä alkoi kukkia.
Vanha elli

Lainaus:

Ei ole vaan on luonnossa kasvava. Ennen vanhat lähtivät pohjoisessa heinäntekoon, kun tämä alkoi kukkia.
Vanha elli

Mesiangervo.

Vanha elli

Tämä vasta aloittelee kukkimista. Tämän kesän kokeiluni. Mikä?

Onko Ellillä kuvassa Kuolanpioni?

Vanha elli

Tämä näkymä kesäpaikan kylätien takaa. Siinä edessä, mitä?

Arvaan minäkin,mesiangervona pidän tätä valkoista kukkaa.Sitä on ollut tänäkesänä paljon ja kaikkialla.
Itselläni on tapana kerätä tätä nippu,kuivattaa se kukinto alaspäin.Laitan sen mökin puuseehen.Ainakin jonkin aikaa antaa voimakasta tuoksua!

nipan pensasta en tunnista!

Takapihallani kukkii tämä valkoinen kellokukka,mikähän?

-nipa-

Samettiruusu kysyi.
" Takapihallani kukkii tämä valkoinen kellokukka,mikähän? "

Olisko UKONKELLO

Kyllä vain,kaunis ukonkello se on!-En tiedä,mistä se on siihen tullut koaska itse en ole sitä istuttanut.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat