GoogleAnalytics

Vaikuttavuuden mallintaminen

72 prosenttia tutkimukseen osallistuneista markkinoijista ja mainostoimistoista on sitä mieltä, että markkinoinnin vaikuttavuuden tunnistaminen mahdollistaa budjetin paremman kohdistamisen kanavien välillä ja johtaa parempiin tuloksiin.* Vaikuttavuuden mallinnustyökalu helpottaa mallien luomista ja vertailua, minkä ansiosta voit jatkossa parantaa markkinointitoimintojasi.

Yleiskatsaus

Arvioi kaikkia digitaalisen markkinoinnin kanavia markkinoinnin vaikuttavuusmallinnuksen avulla. Luomalla, muokkaamalla ja vertailemalla malleja saat kuvan erilaisten markkinointiohjelmien vaikutuksesta ja yhteistyöstä, jotka johtavat myyntiin ja tuloksiin. Sitten voit luoda budjetteja perustamalla ne todellisempiin arvoihin, suorittaa tasapainoisempia markkinointikampanjoita ja parantaa tuloksiasi.

Edut

  • Se toimii yhdessä Google Analyticsissa jo seuraamiesi Tavoitteet- ja Verkkomarkkinointi-tietojen kanssa. Lisämäärityksiä ei tarvita.
  • Luo, säädä ja muokkaa vaikuttavuusmalleja muutamassa minuutissa – ei enää pitkiä asetusopastuksia tai hankalaa käyttöönottoa.
  • Vertaile kaikkien kanavien arvoja, kuten maksullista tai maksutonta hakua, sähköpostia, kumppanimarkkinointia, näyttömainoksia ja mobiilisijoitteluja.
  • Prosenttilukujen muutostietojen avulla voit vertailla eri kanavien, viittauslähteiden, kampanjoiden ja muiden tilastotietojen mallien arvoja.
  • Tarkastelemalla jopa 3 mallia rinnakkain näet arvojen erot nopeasti.
  • Omalla mallinnustyökalulla voit helposti määrittää arvojen painotussääntöjä, jotka perustuvat esim. sijaintiin, vuorovaikutustyyppiin, liikenteen lähteeseen, kampanjaan, tiettyyn avainsanaan tai sivuston sitoutumiseen.
  • Näet tiedot suoraan helppokäyttöisestä käyttöliittymästä.