GoogleAnalytics

Uudelleenmarkkinointi Google Analyticsin avulla

Uudelleenmarkkinointi on tehokas tapa laajentaa kattavuuttasi ja tuoda asiakkaat askeleen lähemmäksi ostamista. Nyt on helpompaa kuin koskaan hyödyntää Google Analyticsissa olevia monipuolisia tietoja ja käyttää niitä tehostamaan kampanjaa.

Uudelleenmarkkinointi

Yleiskatsaus

Uudelleenmarkkinoinnissa Google Analyticsin avulla voit hyödyntää monipuolisia tietoja verkkosivustosi vierailijoista, jotka osoittavat kiinnostusta tuotteitasi ja palvelujasi kohtaan – esimerkiksi vierailijoista, jotka käyttävät aikaa tarkastellen tiettyjä sivuja tai jotka siirtävät kohteita ostoskoriinsa. Kun olet tunnistanut kohdeyleisösi, voit näyttää Google Display -verkostossa (GDN) tälle yleisölle räätälöityjä mainoksia.

Miten se toimii?

Olemme tehneet haluamiesi asiakkaiden löytämisestä helppoa ja nopeaa. Valitse esimääritetty uudelleenmarkkinointiluettelo tai luo omia muokattuja luetteloita – perustuen kokonaan tuttuihin Google Analytics -tietoihin, kuten tarkasteltuihin sivuihin, käynnin kestoon ja tavoitteen toteutumisiin. Lähetä sitten asiakasluettelosi Google AdWordsiin ja aloita kohdistettujen mainosten näyttäminen muutamassa minuutissa, vain parilla klikkauksella. Tavoita täsmälleen haluamasi yleisö hyödyntämällä Google Display -verkoston yli kahta miljoonaa verkkosivustoa.

Mistä se löytyy?

Klikkaa Järjestelmänvalvoja-välilehteä Google Analyticsin yläkulmassa (sinun pitää olla tilin järjestelmänvalvoja) ja sitten Uudelleenmarkkinointiluettelot-välilehteä.

Miksi käyttää uudelleenmarkkinointia Google Analyticsin kanssa?

  • Ole yhteydessä täsmälleen oikeisiin asiakkaisiin monipuolisten verkkotietojen avulla.
  • Näytä kohdistettuja Google Display -verkoston mainoksia tarkkoihin asiakassegmentteihin perustuen.
  • Luo ja muokkaa kehittyneitä luetteloita helposti intuitiivisessa käyttöliittymässä.

Mieti, mitä uudelleenmarkkinointi voi tehdä mainostusstrategiallesi

  • Tunnista ja voita uusia asiakkaita omalla alueellasi.
  • Auta epäröiviä ja vertailuja tekeviä ostajia tekemään päätös.
  • Tuo takaisin ostajia, jotka siirsivät kohteita ostoskoriinsa, mutta eivät ostaneet.
  • Säilytä asiakkaat, jotka ovat ostaneet aiemmin.
  • Tarjoa erityistä asiakkuutta ja tarjouksia uskollisimmille asiakkaillesi.

Asiakaskertomus

SPIL GAMES

"Google Analyticsin uudelleenmarkkinoinnin käyttö on erittäin helppoa ja sen avulla voimme saavuttaa juuri haluamamme käyttäjätyypit. Iintegrointi Google Analyticsin ja AdWordsin kanssa on tehokasta – tiimimme eivät tarvinneet lainkaan uutta koulutusta.

Näemme tämän käytölle paljon mahdollisuuksia – voimme esimerkiksi pitää käynnissä useampia, mutta pienempiä näyttömainoskampanjoita, joiden avulla voimme keskittyä tiettyihin asiakassegmentteihin."

-- Spil Gamesin vanhempi hakukonemainonnan asiantuntija Jeroen van der Veen